sobota, 9 października 2010

Fast Fashion w Manufakturze

Fashion Week Poland 2010 jeszcze się na dobre nie rozpoczął, ale 8 października w Manufakturze można było zobaczyć mały „wstęp” do nadchodzących wydarzeń. Były to pokazy kolekcji młodych projektantów: studentów Akademii Sztuk Pięknych oraz finalistów Złotej Nitki. Byli wśród nich: Wojtek Haratyk, Połoz & Biadasz, Małgorzata Wójcicka, Marlena Sagan, Wiola Wołczyńska, Grzegorz Gonsior & Moda Polka, Kamila Gawrońska – Kasperska oraz Asia Wysoczyńska.
Najbardziej podobała mi się kolekcja Połoz & Biadasz – były to rzeczy bardzo komercyjne i nadające się do noszenia na co dzień, mające wszystkie zalety ubrań z sieciówki, ale od tych ubrań znacznie lepsze, bo bardziej oryginalne, niespotykane i przede wszystkim perfekcyjnie uszyte (wiem, co piszę – w showroomie oglądałam z każdej strony, dotykałam i zaglądałam do środka). Z tej kolekcji mam niestety tylko jedno zdjęcie!
Połoz & Biadasz
 Małgorzata Wójcicka pokazała bardzo pasującą do swej osoby kolekcję, której bazą było body. Wszystko utrzymane w spokojnej, przyjemnej dla oka kolorystyce. 

Małgorzata Wójcicka
Małgorzata Wójcicka
Wiola Wołczyńska

Asia Wysoczyńska


3 komentarze:

  1. Great pictures! I love the last outfit! So my style xxx

    www.fashiondevotion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to Wy się znacie z Małgorzatą Wójcicką ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ANONIMOWY: TAK, ZNAM SIĘ Z MAŁGORZATĄ; JESTEŚMY W TEJ SAMEJ PRACOWNI RYSUNKU I MALARSTWA.

    OdpowiedzUsuń