środa, 9 kwietnia 2014

Z archiwum: "Kamuflaże"









Ostatnio zdałam sobie sprawę, że nie pokazałam jeszcze na blogu zdjęć mojej kolekcji dyplomowej. A uściślając, nie pokazałam zdjęć z profesjonalnej sesji, bo te z samej obrony można obejrzeć tu. Poniżej jest także dokładny opis moich inspiracji i inne detale czyli "co artysta miał na myśli".

Zaprojektowana przeze mnie kolekcja ubiorów damskich nosi tytuł Kamuflaże i składa się z dziewięciu zestawów. Inspiracją do jej stworzenia był jeden z trendów w modzie na sezon jesień/zima 2011/12. Estetyka tego trendu opiera się na połączeniu delikatnego i kobiecego stylu miejskiego z ciężkimi militarnymi rozwiązaniami. Z jednej strony są to przezroczyste i zwiewne koszule uszyte z jasnej żorżety. Przeciwwagą dla nich są ciemnozielone okrycia wierzchnie, wykonane ze ścinków tkanin i będące rodzajem kamuflażu. Elementami nadającymi kolekcji jeszcze bardziej męski charakter są spodnie z dużymi kieszeniami, uszyte ze sztucznego zamszu oraz szerokie ciężkie szelki. Istotną rolę odgrywa także wykonany przeze mnie ręcznie nadruk, tworzący zielono – brązową kratę. Motyw ten przyciąga wzrok dzięki silnie kontrastującym zestawieniom tonalnym.

zdjęcia: Bartłomiej Talaga
modelki: Zohana, Klaudia i Julia

1 komentarz:

  1. Witam.
    Piszę do Pani w imieniu firmy BlurredLines.
    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Jeżeli jest Pani zainteresowana prosimy o kontakt.
    blurred.store@gmail.com
    Pozdrawiamy
    Blurred Lines

    https://www.facebook.com/BLURREDLINESstore
    http://instagram.com/blurredlinesstore

    OdpowiedzUsuń