niedziela, 15 kwietnia 2012

Pink! Again!



I'm wearing:

heels - second hand (Atmosphere)
jeans - my sister's
printed top - second hand (Next)

Z różnych źródeł słyszę, że nadchodzi moda na neonowe kolory: zielenie, limonki, róże i pomarańcze. Podobno paryskie witryny sklepowe krzyczą nimi z daleka. Ostatnio widziałam na ulicy dziewczynę w pięknej fluorescencyjno - oranżowej bluzie z trzema paskami i kogoś z torebką na świecąco seledynowym pasku. Myślę, że może się z tego wyłonić całkiem przyjemna dla oka tendencja i nasze szare miasta choć trochę się ożywią.
Jeśli miałabym wybrać coś dla siebie z fluo trendu, to zdecydowanie byłby to róż, co widoczne było już nie raz na moim blogu: chociażby tutaj i tutaj. A szpilki, które widzicie na zdjęciach kupiłam w lumpeksie za mniej niż 20 zł.

Zachęcam do zaglądania na mojego facebooka :)

11 komentarzy:

  1. neonowe szpilki przyciągają wzrok jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne szpile!! Ale bluzeczka podoba mi się jeszcze bardziej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie spodenki w polaczeniu z tymi szpilami podobaja

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje szpili są w prawdziwym fluo kolorze, nie da się obok nich przejść obojętnie. a różana bluzka ma świetny krój! pałam wielką miłością do ubrań w trapezowym kształcie...

    OdpowiedzUsuń
  5. neonowy roz wyglada swietnie! Sama ostatnio troche zaszalam i postawilam na noeonowo zielony kostium kapielowy :) Miejmy nadzieje, ze sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweitne szpileczki ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pink pink pink!!!!! Love pink sooo much and you look amaazzzzzing! U r a Pink Lady!!! Love those neon pink heels!!! sooo sexy and gorgeous! I NEEED A PAIR!!! Happy Friday babe!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ano, w zasadzie ta mada jest już od jakiegoś czasu, chociaż ja uznaję przewage pasteli nad neonami a skoro ten sezon daje możliwość wyboru, to korzystam :) też byłaś na FW? :D

    OdpowiedzUsuń