wtorek, 1 marca 2011

W świecie mangi


Czy pamiętacie Czarodziejkę z księżyca? Na pewno tak! Myślę, że na początku lat 90. wśród dziewczynek była to rzecz kultowa. Każda z nas chciała nosić tak krótką spódniczkę i wyglądać w niej tak zgrabnie. Albo przynajmniej mieć tak piękne, długie włosy. Oczywiście nie można w tym miejscu pominąć faktu, iż w anime Sailor Moon zawierała się dużo głębsza problematyka, z pewnością wykraczająca poza szczupłe uda i wąską talię. Niestety w czasach mego zapatrzenia w czarodziejki byłam za mała, by rozumieć, o co tak naprawdę chodzi. Czułam jedynie, że świat ten jest lekko niepokojący i tajemniczy.
Piszę o tym wszystkim dlatego, by pokazać Wam kilka moich rysunków. Są to ubrania inspirowane Czarodziejką z księżyca właśnie. Mniej kolorowe od mangi, mniej kobiece. Może dzięki temu bardziej ready to wear.

 

7 komentarzy:

  1. WOW!!! MASZ TALENT DZIEWCZYNO! :))

    annaaaanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super rysunki

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętna bajka:)Jedna z Nas miała obsesje na jej punkcie:)Stroje naszym zdaniem są super i właśnie kobiece:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. love all of the photos :)
    nice blog! i'm gonna visit it again :)
    come and check out my blog on:
    glamourgirl-bg.blogspot.com
    http://www.bloglovin.com/en/myblog

    OdpowiedzUsuń
  5. J'aime les dessins;) Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Czarodziejki :) Dawno, dawno temu jak jeszcze chodziłam do liceum czarodziejka leciała we czwartki o 8 rano, dokładnie w tym samym czasie miałam lekcje geografii. Wolałam Czarodziejkę, co się później mocno odbiło na moich ocenach ;) Ale nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdro, też lubię Czarodziejkę;) Zawsze płakałam na końcówkach serii, czytałam też mangę:) Najbardziej lubiłam serię z Pegazem.:D Kiedyś sama kombinowałam takie ciuszki i chodziłam tak poubierana ;D Czarodziejkowo ;)

    OdpowiedzUsuń