wtorek, 6 listopada 2012

How to dress my Baby

Jestem w 5. miesiącu ciąży. Moje Dziecko jest malutkie, ale na tyle duże, że już czuję jego kopniaczki. Nie wiem jeszcze czy to chłopiec czy dziewczynka, co nie przeszkadza mi w wyobrażaniu sobie tego, jak wygląda i jak się porusza tam w środku. Zastanawiam się też, jaki kształt przybierze moje życie po urodzeniu Maleństwa. Raczej nie należę do pesymistek i nie zakładam (jak pewna część mojej rodziny), że będzie to "koniec" życia, a ściślej mówiąc koniec różnych moich pasji, przyjemności, wyjazdów, jakiejkolwiek radości. Co do pasji: jedną z nich są oczywiście ubrania. Dość często zastanawiam się więc, jak będę ubierać moje Dziecko (dopóki nie będzie miało własnego zdania). Już teraz szukam inspiracji, kompletuję śpioszki, myślę o kolorystyce. I nie wierzę w to, że nie będzie czasu na wyszukiwanie fajnych ubrań. Wszystko jest kwestią ustalenia priorytetów. Gdy doba okaże się za krótka, zrezygnuję z innych, mniej istotnych rzeczy.
Tak na marginesie dodam, że jeśli będę miała córkę, na pewno NIE:
1) ubiorę jej nigdy od stóp do głów na różowo,
2) powkładam jej we włosy tuzina niepasujących do siebie (ani do reszty stroju) kolorowych spinek.
Te dwie rzeczy są według mnie wyjątkowo ohydne, a spotykam je na ulicach całkiem często.
W kwestii ubierania chłopców nie mam sprecyzowanych założeń, ani anty-założeń. Nie mam wrażenia, nie widziałam na ulicy, aby chłopcy byli ubierani bardzo źle i nie zastanawiałam się, czego chciałabym uniknąć.
Przekopując się przez internet w poszukiwaniu inspiracji ubraniowych dla chłopców i dziewczynek, znalazłam kilka ładnych modeli. Pisząc "ładnych", mam na myśli "w moim guście". Na pewno przekonują mnie rzeczy w mocne paski połączone z akcentem kolorystycznym. Oprócz tego najprostsze dzianinowe szarości, trochę fantazyjnych druków. Zobaczcie sami.
As a future mum I sometimes think about clothes for my little Baby. I don't know yet it's a boy or a girl. Here are my inspirations :)










1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Tobą. Ja właśnie urodziłam córeczkę i koloru różowego unikam jak tylko mogę. Twoje propozycje są super.

    OdpowiedzUsuń