poniedziałek, 31 października 2011

Dusty pink shoes

      Kolejny Fashion Week Poland zakończony, a ja pytam samą siebie: 'co z tą modą polską?' Jestem niestety ponownie zawiedziona jakością kolekcji naszych rodzimych projektantów. Są bezbarwne, brak im charakteru, czuć w nich ograniczenia finansowe, a także to, że dla twórców moda nie jest zabawą ani nawet przyjemnością. Wiem, że moja opinia może być krzywdząca, gdyż zdecydowanie generalizuję. Nie czuję jednak potrzeby skupiania się na nielicznych wyjątkach. Nie dziś, nie tym razem.
      Zestaw, który poniżej, jest moim kolorystycznym sposobem na jesień. Przełamane odcienie różu, szarość i beż. Kupiłam też niedawno nowe pantofle; jestem oczarowana ich krojem i barwą, jednak jakość pozostawia wiele do życzenia (choć były drogie i są skórzane).





I'm wearing:

coat - second hand (Harbro)
sweater - second hand (Filippa K man)
top - second hand (Laura Scott)
bag - no name
trousers - second hand (Jane Norman)
shoes - Vagabond
necklace - H&M 

4 komentarze: