środa, 31 sierpnia 2011

My blog's 1st birthday



      W maminej szafie wygrzebałam interesującą rzecz. Jest cała z różowej koronki i aż się prosi, żeby ją nosić. Zupełnie jednak nie mam pomysłu jak. Nie wyobrażam sobie stanika bądź topu, który dobrze wyglądałby pod taką bluzką, a jednocześnie był na tyle kryjący, bym mogła nosić go bez zażenowania. Macie jakieś sugestie?
      Czas upływa bardzo szybko. Jutro mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. CHEERS!

I'm wearing:

vintage top
my sister's jeans
vintage earrings

14 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia przedurodzinowe

    pozdrawiam i miłego daleszego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzka i świetny klimat na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzka, ale nei mam na nią pomysłu..

    OdpowiedzUsuń
  4. co do stanika to ciężko... ale bluzkę widzę z czarną zwiewną spódnicą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bądź odważna i nie zakładaj pod nią nic!(taka jestem mądra, bo nie moja bluzka:P)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, ja bym ubrała coś pod nią, żeby nie prześwitywała, a na dół czarną spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pierwszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to wszytkiego najlepszego ;))

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations, what a big mile stone :)

    -Laura xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look:)Bisous
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  12. congrats on your blog's first birthday! Thats always exciting!

    Stop my blog and visit my latest post
    xoxo, Amanda Archambault
    toppedoffwitharedhat.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka !!! :D
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń