piątek, 8 lipca 2016

Ledżiny z printem



        
        Wzorzyste doły nie są szczególnie praktyczne, a jednak w modzie przyjęły się świetnie i na ulicach widać w nich coraz więcej osób. Ja zaprojektowałam 3 różne wersje drukowanych ledżinów, z których każda po trosze odpowiada mojemu osobistemu stylowi. 
        Jeśli zastanawiacie się, kiedy znajduję chwilę w ciągu dnia na takie przyjemności jak rysowanie, to powiem otwarcie, że robię to w czasie niejako doliczonym do mojej doby; czasie magicznym, bo nikt mi wtedy nie przeszkadza, bo muszę codziennie dojechać do pracy i mam do niej tak cudownie daleko, a tramwaj zawsze jedzie przynajmniej godzinę w jedną stronę.
        Nie ironizuję. Cieszę się tym, co mam (albo tym czego nie mam - czyli brakiem auta i prawa jazdy), a Bóg niech błogosławi komunikację miejską i wszelkie preteksty, by pobazgrać lub poczytać.

7 komentarzy:

  1. Świetne projekty - masz talent :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie są szczególnie praktyczne?
    Wybieram 3. wzór.

    PS Ja też dojeżdżam do pracy godzinę autobusem i choć wiem, że autem byłabym nieco szybciej (choć też bez szaleństwa), to lubię te moje godziny w komunikacji, czytam, odpoczywam, słucham muzyki, śpię, marzę, złoszczę się na korki, ale zanim dojadę do domu, to, co złego nagromadziło się we mnie w pracy, już dawno jest poza mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorzyste doły nie są według mnie praktyczne, bo trudniej do nich dobrać górę (trudniej niż jakby były jednolite), bo zawsze trzeba mieć na uwadze jaki ten wzór jest i z czym dobrze wygląda, a z czym nie.

      Usuń
  3. Tworzysz naprawdę piękne rysunki! Wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog ! Od dziś czytam Cię codziennie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, niezmiernie to miłe! Codziennie nie dam rady pisać ;) ale zawsze staram się robić to jak najczęściej.
      Pozdrawiam!

      Usuń