poniedziałek, 28 stycznia 2013

Do it yourself: necklace

Już od dawna chodził mi po głowie wisiorek w kształcie kokardki. Kiedy znalazłam odpowiednie materiały i odrobinę mobilizacji w sobie, zrobiłam go. Ku memu zaskoczeniu cała praca (zabawa) zajęła mi nie więcej niż 20 minut. Potem uznałam, że taki sam naszyjnik mogę zrobić mojej siostrze w prezencie gwiazdkowym, a po rozpakowaniu prezentów jej siostra bliźniaczka zasugerowała, że chętnie nosiłaby taki sam. Kilka dni temu zrobiłam więc trzeci wisiorek - kokardkę, tym razem jednak udokumentowałam cały proces. Jak sami zobaczycie - rzecz jest banalnie prosta.















3 komentarze:

  1. Fajny pomysł ;)
    Szkoda, że nie mam takich zdolności manualnych jak TY ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Efekt jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! i piękny materiał, uwielbiam cekiny, mam spódnicę w podobnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń