środa, 28 maja 2014

Cudne lato





 zdjęcia: autowyzwalacz

Za oknem ściana deszczu, więc przyszedł dobry moment, by pokazać Wam zdjęcia sprzed kilku dni. Było ciepło, słonecznie i cudnie; idealna aura, by pospacerować z córeczką.
Po raz pierwszy od bardzo dawna wyszłam z domu w tak krótkich spodenkach. I nie stoi za tym żadne uporanie się ze swoimi kompleksami, po prostu mam w szafie tylko te jedne szorty. Nie nosiłam ich wcześniej, bo są ciążowe i przeszkadzałby mi elastyczny pas na brzuchu. Teraz, kiedy jestem w czwartym miesiącu, sprawdzają się idealnie, zwłaszcza, że są trochę za duże (rozm. 40) i czuję się w nich bardzo swobodnie.
Na ostatnim zdjęciu pozuję z Lidką. Nie pytajcie, co ona ma w rączce; moje dziecko nie zabiera na spacery ulubionej zabawki, a ukochany ciuszek ;)

Mam na sobie:
szorty - odzież używana (H&M mama)
T-shirt - odzież używana 
sandały - pamiątka z Bułgarii (Adi Shoes)
kolczyki - Rossmann

Lidka ma na sobie:
kapelusz - prezent
body - odzież używana (Stl. 92)
spodenki - odzież używana (Catimini)
skarpetki - prezent (Pepco)

3 komentarze:

  1. Wygladasz wspaniale! Zachwyciły mnie te szorty i sandały! czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze kobietki!I ta "zabawka" na spacer.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. butki cudeńka, śliczne dziewczynki

    pozdrawiam

    lifeislikedress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń