poniedziałek, 13 lutego 2012

Warto próbować

Rysunki, które widać poniżej stworzyłam na potrzeby konkursu 'Solar dla młodych projektantów'. Jak nietrudno się domyślić, nagrodą główną była praca w firmie na stanowisku projektanta. Szczęśliwie udało mi się dostać do finału, w którym konkurowałam z pięcioma innymi osobami. Na tym etapie moja kandydatura została odrzucona. Od ogłoszenia ostatecznych wyników minęły niespełna trzy miesiące, a ja wspominam całe wydarzenie z uśmiechem i poczuciem, że było warto. Przede wszystkim doceniam fakt, iż mogłam odbyć rozmowy z projektantkami i panią prezes. Poza tym zobaczyłam w finale kilka osób z mojej uczelni, co zdecydowanie polepszyło moją opinię o poziomie kształcenia na ASP.


Poniżej zamieszczam planszę inspiracyjną, która stanowiła bazę dla moich rysunków.


5 komentarzy:

  1. Jasne że warto chociażby dla samego doświadczenia i tego czego można się nasuczyć, świetne rysunki i gratulacje zajścia tak daleko

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki, masz dziewczyno talent! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dobre rysunki! Też kiedyś marzyłam o tym żeby iść na ASP, niestety może zabrakło odwagi. Jesteś na wzornictwie ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluę! świetne rysunki!:)

    OdpowiedzUsuń