sobota, 19 września 2015

Mieszanka stylów

        W dniu, w którym powstały te zdjęcia, miałam wielką ochotę na miks różnych stylów. Grzeczną plisowaną spódnicę zestawiłam z - już mniej grzecznymi - czarnymi koronkowymi rajstopami. Na ramiona zarzuciłam sportową bluzę i dżinsową kurtkę rodem z lat 90. Pasuje czy nie pasuje... Chyba każdy miałby na ten temat trochę inne zdanie. Ja czułam się w tym zestawie świetnie i był on dobrą odpowiedzią na nastrój, w jakim się wtedy znajdowałam. Dla mnie to prawdziwa przyjemność móc wyrazić siebie przez ubrania, które się nosi.




zdjęcia - Joanna Kisiel
obróbka - ja

bluza - tania odzież (Soc)
kurtka - tania odzież (Tiffany Tomato)
spódnica - tania odzież (Katherine Morris)
rajstopy - tania odzież (New Look)
buty - Centro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz