poniedziałek, 15 listopada 2010

Uliczne inspiracje - Buenos Aires

Z jakim nastrojem kojarzy Wam się graffiti?
Mnie jako pierwsze przychodzą do głowy wielkie, tłuste litery o stu barwach, a więc raczej wizje pogodne i beztroskie. Jednak wcale nie musi tak być. Sztuka ulicy nie zawsze jest kolorowa, krzykliwa, nie zawsze "bije po oczach". Po raz kolejny przekonałam się o tym przeglądając zakamarki magicznego WGSN-u . Znalazłam tam fotografie - a może bardziej reprodukcje - z ulic Buenos Aires.

Źródło: www.wgsn.com

Źródło: www.wgsn.com
Dziewczyna w przebraniu nietoperza! Przepiękne! Tylko czerń, biel, szarość, a jak bajkowo, jak ilustracyjnie! (Ilustracyjność - według mnie - wcale nie jest zarzutem, kochani profesorowie.) Bardzo też pieszczą moje oko idealne proporcje jasnego w stosunku do ciemnego; co prawdopodobnie jest trochę zasługą malarza, a trochę fotografującego.

Źródło: www.wgsn.com
Prosiaczek. Muszę przyznać, że mam słabość do połączenia różu z szarym (co widać też w nagłówku bloga).

Źródło: www.wgsn.com
Ten jest dużo bardziej skomplikowany od poprzednich, może też trochę pogodniejszy. Jego zaletą jest iście graficiarskie nagromadzenie elementów, ich wielowarstwowość i przenikanie. Podoba mi się i może nawet mogłabym mieć go w swoim mieszkaniu na ścianie (heheh, bardziej niechlujnie i tak już nie będzie).

7 komentarzy:

  1. I takie właśnie graffiti lubię.
    A nie jakieś gryzmoły ni do ładu ni do składu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grafitti może być ładne, nawet dość często jest. Choć widziałam ładniejsze niż te co pokazujesz, te też nieźle wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam dużą słabość do graffiti. Do dziś lubię popatrzeć na jakieś prawdziwe dzieło sztuki, natomiast nieprzeciętnie wkurzają mnie tagi i inne gryzmoły.To co zaprezentowałaś jest bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  4. grafy-CUDO!:)

    zapraszam:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to graffiti to prawdziwa sztuka

    OdpowiedzUsuń
  6. very cool art. It's inspiring
    I'm following you! do me the favor and follow me back?
    blessings, toppedoffwitharedhat.blogspot.com
    Visit my fashion blog!
    Amanda

    OdpowiedzUsuń